alla hjärtans dag

oj, jag har visst försummat min blogg.
jag antar att det kommer hända x antal gånger framöver med, men ändå.
skärpning, néa!

idag är det alla hjärtans dag.
jag är kär.
ingen av oss tycker om denna dagen eftersom det känns som att man ska bevisa så himla mycket på en endaste dag.
och jag älskar inte simon mindre imorgon. jag älskar honom varje dag, ju.
och jag tillhör honom lika mycket idag som igår. så är det.

men jag köpte en present. eller ja. nånting.
en moleskin-bok med notblad i.
så att han kan spara alla sina låtar och texter på ett ställe.
jag tyckte det var lite fint. och inte så... alla hjärtans dag-igt.

nu har vi varit och handlat en massa saker; brieost, babyost, mozzarella, parmaskinka, basilika, ananas, apelsiner, choklad, nyponsoppa, glass med mera.
gottgott.

och tidigare idag var jag på life och köpte massa ekogodis. jättegott, på riktigt!
rekommenderas varmt.
sånt här var godast tyckte vi:


prova på vettja!
finns både på lifebutikerna och på mossagården på mossagarden.se

ha en fortsatt fin alla hjärtans dag!'

/néa

kommentarer

kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0