byta från blogg.se- oh yes!

taaa-daa!
jag skall byta från blogg.
efter ungefär en dag.
snabbt jobbat, néa!

nejmen jag råkar ha en fin teknik-fé i form av johan.
han har skaffat mig en fin domän, http://krusmynta.net
och skall senare i veckan göra en wordpressblogg där.
så då kommer jag inte ha någon reklam!
eller några konstiga problem med att blogg.se inte funkar, som tidigare idag.
heja,heja,heja!

och ni, alla mina noll läsare får gärna följa med.
kanske blir jag superkänd, eller superokänd, och i framtiden kanske någon stackare trillar in här.
när personen ifråga letar efter min RIKTIGA adress.
pwah!

tills dess bakar jag bröd.
och städar.
och läser inte mina trehundramiljoner sidor.
typiskt.

nu måste jag skicka iväg min komplettering för seminariet jag missade.
tjing!

kommentarer

kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0