morning

thihi. 
det är en massa snö ute. snö! jag är glad.
tyvärr kommer solen (fast jag gillar solen ändå) göra att det bara blir en massa slask.
och slask är som vi vet inte alls lika roligt.
bah.

nu sitter jag och äter frukost.
eller jag har ätit. så nu sitter jag mest och fördriver tiden.
jag skall snart leta reda på kläder (kommer inte hitta några och förmodligen bli sen pga det) och sen åka.
skolan börjar klockan kvart över ett men jag kan lika gärna åka och plugga lite tidigare!

jag köpte ett himla fint linne igår förresten.
ungefär 79 kronor på hm. randigt. och eko! helt fantastiskt.
jag köpte marin/vitt men det fanns röd/vitt med.
så jag skall nog försöka norpa åt mig det med.

det kommer vara så tokigt fint till sommarn att jag vet inte vad!


nej nu skall jag åka.
tjingtjing!
/néa

kommentarer

kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0