bloggtrubbel o mackor

gaaah, jag får ingen fason på det här.

johan har fixat wordpress, och jag får pilla så mycket jag kan.
men problemet är att jag kommer INGEN vart. 
allt blir bara sudd och skumt.
gud vet hur tusan jag ska få fason på det där.

appråpå gud så har jag haft religionfolk här.
vi har pratat om judendom och islam, reformerta och ortodoxa.
ruskigt intressant, och allt övergick i en diskussion om ideal och sex sen.
haha.
väldigt trevliga och fina flickor det där.

nu sitter jag och äter en styck macka.
skall göra i ordning varma mackor snart, så de är klara när simon närmar sig hemåt.

jag köpte förresten scarfen från hm! den ekologiska. i blått!
det blir flott till sommarn. 
yes!

/néa


kommentarer

kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0