tisdagen den tredje mars

Jag är verkligen riktigt, riktigt dålig på att uppdatera.
Helt sanslöst!

Men jaja.
Jag kan ju berätta att det har hänt grejer på sista tiden, det har det allt.
(och helt plötsligt börjar jag med en versal. schizo- yes indeed!)

Bland annat skall jag på två(!) arbetsintervjuer denna veckan.
Min första äger rum ikväll kl 18.15. Wierd!
Jag som knappt har varit på någon. Men det är bara att vara sig själv, och tja, jag kan ju intet annat så.
Hoppas det går vägen.

Jag har även fått en ny flashig telefon, en nokia n85 tror jag bestämt. Den har mp3 och 8 gig så jag är mycket nöjd!
Saknar förstås min dearest lilla ipod men vad fan. Tappat är tappat.
Och! Min macbook! Den lever! Den lever här! Minminminminmin!
Pappa och jag snappade upp den på macforum och den är vit och fin.

Jag har inte startat den än, men det får väl bli ikväll. Om intervjuen går åt fanders har jag saker att roa mig med.
Mi-mi!

Fick hem kläderna från hm med. De ekologiska. Och tro på tusan att ett av linnena, fast båda är i samma storlek, var jättestort. Sånt gör mig så trött att jag vet inte vad.
Bah.

Nej nu skall jag äta klart frukosten och göra mig iordning och dra till skolan.
Har varit vaken sedan klockan nio-ish (drömde väldigt skumt inatt) och duschat och bla sökt ett jobb. 
Duktigt!

Bjuder på en bild. På moi. För några veckor sen-


kommentarer

kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0