lazy me

nu har jag vart sådär tokdålig på att uppdatera igen.
oh well, blir en snabb uppdatering innan skolan!

just nu sitter jag och har precis ätit lite frukost; havregrynsgröt a la linnéa med smörgås.
om-nom-nom.
alldeles strax ska jag åka till skolan med my darling mac, eftersom jag har basgruppsmöte.
och pömsig som jag var glömde jag sätta alarm och försov mig på föreläsningen.
iih!
det var inte så bra.

simon ligger fortfarande och sussar och jag skall ta och hitta lite kläder. 
ute är det sol och säkert alldeles för få grader. men det blir nog en fin dag tror jag.
blir jobb ikväll med, så en sen afton för mig!


om nån läser, kolla gärna in dearest em som bloggar på finfina bloggen http://mammaochbullen.blogg.se

kommentarer

kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0